Moonskin levert uitsluitend kwaliteitsartikelen. Het kan desondanks voorkomen dat het artikel niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Het artikel kan dan geretourneerd worden. Voor een uitgebreide beschrijving van de voorwaarden waar deze retourzending aan moet voldoen zijn hieronder beschreven.

De volgende zaken zijn van belang bij de retourzending:

1. Het te retourneren artikel moet nog voorzien zijn van originele labels en indien van toepassing in originele verpakking worden geretourneerd;
2. Retourgestuurde artikelen worden niet terug genomen indien:
a. Deze gedragen en/of gewassen zijn;
b. Ze beschadigd zijn en/of je zelf getracht hebt de schade te herstellen;
c. Je de gebruiksaanwijzingen en/of gebruiksinstructies niet hebt opgevolgd.

Leveringsvoorwaarden;
1. Retour te zenden items moeten binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling worden gemeld.
2. Stuur een mail naar info@moonskin.nl. Het te retourneren item moet binnen 14 dagen na aanmelding van de retour via info@moonskin.nl aan Moonskin geretourneerd en door haar ontvangen zijn;
3. De retourzending moet een (kopie) van de pakbon bevatten waarop is aangegeven welke items retour komen (anders weten wij niet van wie de retourzending afkomstig is).
4. We adviseren je de retourzending met track and trace te versturen, zodat je zeker weet dat deze in geode orde bij ons aankomt. Het risco van retourneren ligt volledig bij de consument.

Frankeren retourzending
De kosten voor het retour zenden naar moonskin.nl komen voor je eigen rekening, tenzij anders is overeengekomen. Je dient retouren te allen tijde voldoende te frankeren, anders worden ze niet in ontvangst genomen en niet gecrediteerd. Het risico van retour zenden ligt bij degene die de zending retourneert.

Verwerking en terugbetaling van je retourzending;
De retourzending wordt na aanmelding en na ontvangst van de zending, per e-mail bevestigd. Het bedrag van de retour gezonden artikelen zal door Moonskin teruggestort worden naar je bankrekeningnummer. De verzendkosten van de retour zending worden niet teruggestort.

Als je het bestelde artikel wilt RUILEN;
Je kunt dit het makkelijkst doen door de te vervangen artikel(en) te retourneren en vervolgens gelijk een nieuwe bestelling te plaatsen op de website. Zo zie je gelijk of een artikel nog beschikbaar is.
Wanneer je een nieuwe bestelling plaatst om je huidige artikel(en) te vervangen houdt dit wel in dat je het artikel via IDEAL dient te betalen. Wij kunnen helaas wegens technische redenen de bestellingen niet met elkaar verrekenen. Je betaalt dus in eerste instantie 2 rekeningen. Na ontvangst van je retourzending krijg je binnen enkele dagen het restitutiebedrag op je rekening gestort.